آغاز دومین دوره طرح اعزام جهادگران جهاددانشگاهی به عتبات عالیات
دوشنبه 27 آبان 1392 بازدید: 3383

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTTA)، اعضای جهاددانشگاهی برای دومین بار به کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین اعزام خواهند شد.

دوره دوم این طرح با همکاری مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف از تاریخ 5 الی 12 آذرماه برگزار خواهد شد.

اولین دوره این طرح اوایل آبان ماه برگزار شد که طی آن 80 نفر از اعضای جهاددانشگاهی طی قرعه کشی صورت گرفته به همراه اعضاء خانواده از طریق هوایی به کربلای معلی اعزام شدند.

هم‌زمان با آغاز ماه محرم بسیاری از دوستداران و شیفتگان به ائمه‌اطهار(ع) و به‌خصوص‌ امام حسین(ع) علاقه دارند که ایام ماه محرم و صفر را به عتبات‌عالیات سفر کنند و بدین منظور دومین دوره این طرح در دهه سوم محرم برگزار می گردد.

 زائران در این طرح حرم مطهر امام حسین (ع)، ضریح حضرت عباس(ع)، خیمه گاه حسینی و تل زینبیه در کربلا و حرم مطهر امام علی (ع)، مسجد کوفه، مرقد كميل بن زياد، مسجد حنانه، مسجد سهله، آرامگاه میثم تمار و مختار ثقفی در نجف اشرف و مرقد مطهر امام جواد و امام موسی کاظم (ع) در کاظمین را زیارت خواهند کرد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi