بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از کارخانه صنایع ریخته گری ساوه
سه شنبه 20 خرداد 1393 بازدید: 3388

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، به دنبال اجرای نهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» تعداد 22 نفر از دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته مهندسی متالوژی دانشگاه صنعتی شریف به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی صنعتی شریف از کارخانه صنایع ریخته گری ایران در ساوه بازدید کردند.

بنابر این گزارش، کارگاه ماهیچه گیری اولین بخشی بود که دانشجویان در آن حاضر و با توضیحات مدیر کارگاه همراه شدند. خط تولید چدن خاکستری و چدن داکتیل از دیگر بخش های این بازدید بود.

بخش طراحی صنعتی کارخانه و ارائه توضیحات مدیر این بخش پایان بخش این بازدید 3 ساعته بود.

یادآوری می شود، شركت صنايع ريخته گري ايران در سال 1354 به ثبت رسيد و در سال 1366 پروانه بهره برداري خود را از وزارت صنايع سنگين وقت براي ظرفيت 14500 تن قطعات چدني دريافت نمود. فعاليتهاي توليدي شركت از سال 1366  آغاز شد. عمده توليدات شركت انواع قطعات چدني خودرو از جمله بلوك سيلندر،  سرسيلند، ديسك،  كاسه ترمز،  فلايويل، مانيفولد اگزوزو قطعات متنوع صنعتي ديگر است. شركت صنايع ريخته گري ايران علاوه بر بازارهاي داخلي محصولات خود را به خارج از كشور نيز صادر مي نمايد با ظرفیت  تولید 30 هزار تن در سال را داراست. صنايع ريخته گري ايران در زميني به مساحت 000ر150  مترمربع در شهرصنعتي كاوه نزديك شهر ساوه  (120  كيلومتري شهر تهران)  واقع شده است.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi