بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شرکت مهنسی مپنا
چهار شنبه 21 خرداد 1393 بازدید: 3265

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، تعدادی از دانشجویان پسر رشته های تخصصی مهندسي برق، مهندسي مكانيك، مهندسي مواد، متالوژی و نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در چهارمین بازدید از نهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در قالب طرح بازدید از پروژه های صنعتی از شرکت مهندسی مپنا دیدن کردند.
دانشجویان در این بازدید با راهنمایی کارشناسان هر بخش از شركت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، سالن های تولید توربین گاز و بخار، سالن های ریخته گری، ماشین کاری و پوشش و شركت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) بازدید کردند.
شرکت مهندسی مپنا، نهمین تولیدکننده توربین در جهان است که محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر کشورها صادر می کند.
شركت مهندسی مپنا، مجموعه‌ای یکپارچه از بنگاه های اقتصادی، متشكل از شركت مادر و 29 شركت زیرگروه است كه در زمینه توسعه و ساخت پروژه‌های نیروگاه حرارتی، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی و صنایع مرتبط دیگر و همچنین به عنوان سازنده تجهیزات مرتبط فعالیت می‌كند و در مدت 15 سال فعالیت مستمر از آغاز تأسیس در سال 1371، مپنا 86% از ظرفیت شبكه برق كشور با رقمی بیش از 52000 مگاوات را مهندسی، تأمین تجهیزات، احداث یا سرمایه‌گذاری و اجرا نموده و یا اجرای آنها را در دست انجام دارد و مهم ترین اثر منطقه ای آن ایجاد اشتغال در منطقه می باشد.


مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi