بازدید دانشجویان مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از شرکت کویرتایر
دوشنبه 26 خرداد 1393 بازدید: 2919

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، تعداد 50 نفر از دانشجویان پسر مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی استان خراسان جنوبی در بازدیدی علمی از شرکت کویر تایر بزرگترین مجتمع صنعتی شرق کشور و همچنین کارخانه کاشی فرزاد دیدن کردند.
دانشجویان در این بازدید از نزدیک با خط تولید آشنا شدند و از بخش های مختلف این دو مجتمع بازدید کردند.
جذب اشتغال و تکیه بر دانش و تخصص بومی از مهم ترین اثرات منطقه ای این پروژه می باشند.

مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد
مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد در سال 84 (فاز اول) افتتاح، در سال 90 فاز دوم و در سال 91 فاز سوم آن افتتاح گردیده است و این مجتمع منشا خیر و برکاتی در استان و کشور بوده است و در سال 89 و 90 بعنوان کارآفرین برتر کشور توانسته است منشا خدماتی به کشور جمهوری اسلامی ایران باشد.
این شرکت فعاليت خود را در زمينه توليد كاشي و سراميك و صادرات آن با مديريت متخصص و باتجربه و همكاري مشاورين و مهندسين مجرب و با بهره گيري از بروزترين تكنولوژي هاي روز دنيا و ماشين آلات مدرن شركت ساكمي در صنعت كاشي و سراميك و راه اندازي سيستم هاي پيشرفته تهيه بدنه و بالميل-هاي كانتينيوس و سيستمهاي تمام اتومات گسترش داد و هر ساله با طرح توسعه و اجراي يك فاز جديد ، توليد و سطح کیفیت خود را افزايش و با بكارگيري 1000 نفر نيروي متخصص و مجرب و در حال آموزش در سيستم هاي مديريتي و كارگري مشغول به فعاليت مي باشد .

شرکت کویرتایر
شركت كويرتاير در اواخر سال 1366 با سرمايه يك ميليون ريال تأسيس گرديد و عمليات اجرائي احداث كارخانه براساس موافقت اصولي صادره از وزارت صنايع وقت و با ظرفيت اسمي25.500 تن از نيمه دوم 1370 در زميني به مساحت 112 هكتار در شهرستان بيرجند آغازگرديد و پس از پشت سرنهادن مشكلات بسيار و غيرقابل پيش‌بيني در نوزدهم مهر ماه سال 1377 با صرف 350 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري و ارزبري 84 ميليون دلار به بهره‌برداري رسيد.
شرکت کویرتایر بزرگ‌ترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی است که در حال حاضر بیش از 15 درصد از تایر تولیدی کشور( به لحاظ وزنی ) و بیش از 22 درصد از تایر تولیدی کشور ( به لحاظ تعدادی ) دراین کارخانه تولید می‌گردد.
کویرتایرامروزافتخارصنعت تایرکشورونماد وعلم صنعت خراسان جنوبی است وطی سالها فعالیت ارزشمند وتولید با کیفیت همواره پله های ترقی، تعالی وپیشرفت را به عنوان سازمانی یادگیرنده، پویا و روبه رشد پیموده واینکمی رود تا با تکیه بر توانمندی مدیران، کارشناسان وکارکنان ساعی وتوانمند خویش  وبا تولید محصولات با کیفیت همچون گذشته در عرصه صنعت تایر پیشتاز باشد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi