بازدید دانشجویان خراسان جنوبی از آثار و ابنیه تاریخی خوسف
شنبه 23 اسفند 1393 بازدید: 3024

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، در راستای دهمین دوره طرح ملی«ایران مرز پرگهر» دانشجویان خراسان جنوبی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، از اماکن فرهنگی، تاریخی و آرامگاه ابن حسام خوسفی بازدید کردند.

حمید مرادی با اعلام این خبر افزود: در راستای آشنایی بیشتر دانشجویان با مواریث،  فرهنگ و تمدن استان اولین بازدید از دهمین دوره طرح ملی"ایران، مرز پرگهر" در روز 17 اسفندماه جاری با سفر به شهرستان خوسف انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در این بازدید دانشجویان از بناهای تاریخی و میراث فرهنگی این شهر از قبیل آرامگاه ابن حسام خوسفی، خانه مالکی، خانه بینا، خانه تاجور، ساختمان میراث فرهنگی و گردشگری خوسف که مربوط به دوره های صفویه و قاجار است دیدن کردند.

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، با بیان اینکه در حاشیه بازدیدها، دانشجویان شرکت کننده در این طرح از کارگاه سفال، صنایع دستی و تو بافی این شهر دیدن کردند افزود: در هر بخش کارشناسان میراث فرهنگی استان توضیحات کاملی برای دانشجویان بیان نمودند.
 
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi