بررسی محیطی صنعت گردشگری الکترونیک در ایران
چهار شنبه 7 آبان 1393 بازدید: 23086

چکیده

هدف پژوهش انجام تجزیه و تحلیل گردشگری الکترونیک در ایرانم و ارائه پیشنهادات لازم برای توسعه این صنعت می باشد. پژوهش حاضر با تکیه بر مبانی طرح ریزی استراتژیک و نیز درک ماهیت پژوهش و منابع موجود از روش جامعه شماری استفاده شده است. و نظریات کلیه اعضاء قابل دسترسی جامعه آماری مورد بررسی قرار گرفته است. روش تحقیق این مطالعه نوعی روش توصیفی و تحلیلی است که با استفاده از شیوه های تجزیه و تحلیل سیستمی و جداول و ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک انجام میشود. در این روش از ابزارهای آماری و توصیفی و تحلیلی برای اندازه گیری پارامترها استفاده شده و همچنین در بخش تدوین استراتژی ها از روش اندازه گیری کمی یا ‏QSPM‏ استفاده شده است. در نتیجه این پژوهش با شکافتن ابعاد و زوایای پنهان تجزیه و تحلیل محیطی موضوع سیاست هایی را برای توسعه گردشگری الکترونیک مشخص و ارائه می سازد و همچنین وضعیت و چگونگی قابل استفاده گردشگری الکترونیک نیز در کشور مشخص ساخته و پیشنهاداتی را در این زمینه اظهار می دارد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi