سه شنبه 25 فروردین 1394
بازدید:
12835
چکیده:
پژوهش حاضر تحت عنوان بررسی عوامل رونق توریسم از دیدگاه مدیران وکاشناسان سازمان ایرانگردی وجهانگردی مرکز می باشد. پژوهش شامل بررسی موارد ذیل است: - آمیخته های بازاریابی؛ محصول، پیشبرد، توزیع، قیمت، - عامل خط مشی گذاری ؛ برنامه ریزی ، استراتژی و ... ، - عامل ساختاری : قوانین و مقررات ، محدودیتهای جهانگردی و ... و - عامل بیرونی : نگرش سازمان جهانی توریسم در خصوص امنیت، وضعیت بهداشت نسبت به متغیر وابسته توریسم شیوه جمع آوری اطلاعات بصورت پیمایشی که مشتمل بر مصاحبه با مسئولین رده اول بمنظور غنا دادن به سوالات محوری پژوهش و پرسشنامه ارائه شده به کلیه کارشناسان و صاحبنظران محترم این سازمان بوده است .