فراخوان برگزاري نهمين همایش ملی خلیج فارس
چهار شنبه 5 تیر 1392 بازدید: 2874

به گزارش خبرنگار ایستا، نهمین همایش ملی خلیج‌فارس با  رویکرد علمی - پژوهشي و با هدف پاسداشت نام و شناخت ابعاد مختلف و مزيت هاي متنوع خليج فارس در تاریخ 9 تا 12 اردیبهشت‌ماه سال آینده مصادف با روز ملی خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

این همایش به منظور تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفاع علمي و مستدل دانشگاهيان از نام ايراني خليج فارس و قابليت هاي گسترده خليج فارس در برابر تحريكات و تحركات چند سال اخير برخي از كشورهاي همسايه و نهادهاي بين المللي همسو برگزار خواهد شد و طي آن نشست هايي تخصصي با حضور اساتيد برجسته و پژوهشگران براي بررسي روند تاريخي نام خليج فارس به عنوان يكي از ارکان هویتی ایرانيان و شناخت و بررسی ابعاد اقتصادی، گردشگری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خلیج‌فارس توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی با اعتبار سابقه برگزاری موفق هشت دوره همایش در روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال 1392 برگزار می‌شود.

از این‌رو دبیرخانه همایش از تمامی علاقه‌مندان، اندیشمندان، استادان و پژوهشگران مطالعات حوزه‌های مرتبط با خلیج‌فارس که در محورها و موضوعات همایش به صورت مبسوط آمده است، تقاضا دارد تا مقالات خود را كه حاوي مطالعات و دستاوردهای علمی، نو و کاربردی است تا زمان معین شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند تا برآیند نهایی و نتایج این پ‍‍ژوهش‌ها، به معرفي هرچه بهتر هويت تاريخي، اقتصادي، سياسي و راهبردي خليج فارس و زمینه‌ساز صلح و توسعه پایدار خلیج‌فارس و حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگ و تمدن ایرانی شود.

مهلت ارسال اصل مقالات 15 اسفندماه سال جاری و اعلام نتایج داوری 30 اسفندماه است و دریافت مقالات و ثبت نام تنها از طریق پايگاه اطلاع رساني همایش خلیج‌فارس امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ملاحظه فراخوان نهمین همایش ملی خلیج‌فارس و کسب اطلاعات بیشتر به پايگاههاي اطلاع رساني www.istta.ir و www.persiangulf-co.ir مراجعه و یا با شماره‌های 66491222- 66491136 تماس حاصل نمايند.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi