باتأكيد ويژه بر موضوع گردشگري سلامت در جزاير و سواحل خليج فارس در نهمين همايش ملي خليج فارس
چهار شنبه 5 تیر 1392 بازدید: 2787

به گزارش خبرنگار ایستا، نظر به اهميت مقوله گردشگري سلامت در بستر سواحل و جزاير گسترده و متنوع، اين موضوع به عنوان بخش ويژه نهمين همايش خليج فارس قرار گرفته است.

دبير نهمين همايش ملي خليج فارس با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اين كه گردشگري سلامت مفهومي جديد در جامعه است، اين مقوله مي تواند در مقاصد مختلف گردشگري در سطح كشور مورد نظر باشد. با توجه به اقتضائات موجود، تغييرات غذايي مصرف كنندگان، مسن شدن جمعيت كشور و نياز مردم به اين نوع از گردشگري، اين عرصه كه از زمره رو به رشدترين انواع گردشگري به حساب مي آيد، مي تواند موردنظر مجامع علمي و تخصصي با محوريت حوزه جغرافيايي و سرزميني باشد.

وي افزود: توانمندي هاي گسترده منطقه خليج فارس در انواع مختلف گردشگري سلامت موجب شد تا دبيرخانه نهمين همايش ملي خليج فارس به همكاري جهاددانشگاهي واحد علوم پزشكي شهيدبهشتي اين عرصه را به صورت شاخص با توجه به اساتيد صاحب نام و پژوهشگراني كه در اين حوزه پژوهش هاي كاربردي و ايده هاي نو را مطرح مي كنند، مورد نظر داشته باشد.

سرپرست مركز گردشگري علمي- فرهنگي دانشجويان ايران محورهاي اصلي اين پانل تخصصي را به شرح زير بر شمرد: توسعه گردشگري سلامت در خليج فارس: فرصت ها و تهديدها، الزامات و زيرساخت هاي توسعه توريسم سلامت در سواحل و جزاير خليج فارس، آينده پژوهشي توريسم سلامت در خليج فارس، تحليل بازار سلامت از منظر گردشگري سواحل و جزاير خليج فارس: اقتصاد توريسم سلامت، مطالعات تطبيقي گردشگري سلامت در داخل و خارج از كشور، ايده يابي و تجاري سازي ايده در گردشگري سلامت و ...

گفتني است نهمين دوره همايش ملي خليج فارس از تاريخ 9 تا 12 ارديبهشت سال جاري برگزار خواهد شد.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi