برگزاري نهمين همايش ملي خليج فارس در دانشگاه علم و فرهنگ
چهار شنبه 5 تیر 1392 بازدید: 2966

به گزارش خبرنگار ایستا، بابك ارسيا دبیر نهمین همایش ملی خلیج فارس از برگزاری نهمین همایش ملی خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس در تاریخ  16اردیبهشت ماه سال جاري در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد.

وی در این باره گفت: نهمین همایش ملی خلیج فارس توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی با حضور برخی از مقامات عالی کشوری، چهره های برجسته مطالعات حوزه خلیج فارس و همچنین اساتید، پژوهشگران و دانشجويان برگزار می گردد.

دبیر نهمين دوره همایش افزود: نهمین همایش ملی خلیج فارس با رويكرد علمی – پژوهشي ابعاد سیاسی– اجتماعی خلیج فارس، اقتصاد و انرژي خلیج فارس، جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس، گردشگری خلیج فارس و بخش ويژه توريسم سلامت در جزاير و سواحل خليج فارس با ارائه مقالات برگزیده به صورت پوستر و سخنرانی طي 8 پانل تخصصي در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار می گردد.

سرپرست مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران افزود: در این دوره از همایش بيش از 500 مقاله علمی به دبیرخانه ارسال گردیده که پس از ارزیابی توسط هیأت داوران تعدادي از آنها به عنوان مقالات برتر در همایش ارائه خواهند شد.

وی برپایی نمایشگاه پوستر هاي منتخب، اجراي موسيقي، رونمايي از كتاب مقالات و تقدير از برگزيدگان همايش را از مهم ترین برنامه های جنبی این همایش برشمرد.

بابك ارسيا در پایان افزود: بنا به تقاضاي اساتيد و تصميم شوراي سياستگذاري همايش و به دليل فشردگي ترم تحصيلي سال جاري و استفاده از پتانسيل تمامي اساتيد و پژوهشگران، پانل هاي تخصصي همايش در تهران برگزار خواهد شد و متعاقبا برنامه گشت علمي با محوريت ژئوپارك هاي جزاير و سواحل خليج فارس با حضور اساتيد و كارشناسان برگزار خواهد شد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi