تمدید مهلت ارسال مقالات به هشتمین همایش ملی خلیج فارس
چهار شنبه 5 تیر 1392 بازدید: 2952

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (istta) ، نظر به استقبال گسترده دانش پژوهان، دانشگاهیان و علاقمندان به حوزه مطالعات خلیج فارس مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه هشتمین همایش ملی خلیج فارس تمدید شد.
دبیر هشتمین همایش ملی خلیج فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان و دانش پژوهان این حوزه جهت تمدید مهلت ارسال مقالات، آخرین مهلت برای دریافت اصل و چکیده مقالات 19 اسفندماه 1390 اعلام شد و علاقمندان می توانند چکیده و اصل مقالات خود را تا این تاریخ به دبیرخانه ارسال نمایند.

دکتر عباس نامجو دبیر هشتمین همایش ملی خلیج فارس نیز خاطرنشان کرد: هشتمین همایش ملی خلیج فارس با دو رويكرد علمی و تخصصی و با هدف پاسداشت هویت تاریخی و شناخت ابعاد مختلف خلیج فارس در تاریخ 9 تا 12 اردیبهشت ماه 1391 مصادف با روز ملی خلیج فارس برگزار می گردد.

وی افزود: بخش اول همایش شامل بخش علمی و ارائه مقالات با محورهای جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس، اقتصاد خلیج فارس، گردشگری خلیج فارس، فن آوری های نوین و گردشگری خلیج فارس، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس، ابعاد اجتماعی - سیاسی خلیج فارس و بخش دوم همایش شامل بخش تخصصی با برگزاری نمایشگاه و اجرای پانل های تخصصی با موضوعات خلیج فارس و انرژی شامل نفت، گاز و پتروشیمی و خلیج فارس، اقتصاد، صنعت و تجارب با محورهای مناطق آزاد، گردشگری، صنایع و بازرگانی می باشد.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در همایش مقالات خود را تا پایان روز جمعه 19 اسفندماه از طریق ثبت نام در سایت همایش به نشانی www.persiangulf-co.ir  به دبیرخانه همایش ارسال نمایند

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi