تقدیر از اعضاي كميته هاي علمي، داوري و دبيرخانه هشتمين همايش ملي خليج فارس با حضور رئیس جهاددانشگاهی
چهار شنبه 5 تیر 1392 بازدید: 2828


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (istta)-  طی مراسمی با حضور رئیس جهاددانشگاهی از کلیه دست اندرکاران برپایی هشتمین همایش ملی خلیج فارس، کمیته داوری و اعضای دبیرخانه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

در ابتدای مراسم دکتر نامجو دبیر هشتمین همایش ملی خلیج فارس گزارش کاملی از فعالیتهای دبیرخانه همایش و نحوه اجرای آن در جزیره کیش ارائه داد.

 

در ادامه دکتر یادگاری ضمن تقدیر از کارگروه و اعضای کمیته علمی و اجرایی هشتمین همایش خلیج فارس که کمک شایانی به برپایی این همایش در جزیره کیش نمودند، پیشنهاداتی را جهت برگزاری هرچه بهتر آن در همایشهای آتی ارائه نمود.

 

وی گفت: ارسال تفاهم نامه دائمی برگزاری همایش ملی خلیج فارس به صورت مستند و مستدل به همراه دستاوردهای سالیانه همایش خلیج فارس برای دستگاه های اجرایی کشور از ضرورت های اجرایی همایش های آتی می باشد.

 

وی همچنین افزود: جهت تاثیرگزاری بیشتر این برنامه بهتر است دستاوردهای همایش به صورت مستند و مکتوب در اختیار دانشگاه ها و مراکز علمی قرار گیرد تا دانشجویان و هیات علمی بتوانند از آنها به نحو مطلوب استفاده نمایند.

 

رئیس جهاددانشگاهی در پایان با تاکید بر ضرورت برگزاری نهمین همایش ملی خلیج فارس به صورت بین المللی خاطرنشان کرد: فرهیختگان و اندیشمندان جهانی بسیاری در حوزه خلیج فارس تحقیقات ارزنده ای انجام داده اند که بهتر است در همایش های بعدی از اندوخته ها و مباحث علمی آنان استفاده نمود.

 

وی همچنین خواستار پیگیری بحث نشریه خلیج فارس از طریق معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی شد.

 

در پایان مراسم اساتید حوزه های مختلف خلیج فارس و کمیته علمی داوران به ارائه راهکارها و پیشنهاداتی در جهت بهبود و ارتقاء سطح همایش پرداختند که عبارتند از:

 

اثبات حقانیت جزایر خلیج فارس برای ایران در خارج از کشور، تغییر رویکرد همایش خلیج فارس با بعد بین المللی و گسترش نام "خلیج فارس" در جهان خارج، ارائه یک مجموعه کار خلیج فارس در سطح بین الملل با نام موسیقی یا شعر خلیج فارس در حاشیه همایش، استفاده از چهره های شاخص ایرانی که توانسته اند با معرفی آثار خود چهره جهانی بدست آورند و بتوانند خلیج فارس را در سطح جهانی معرفی کنند، تاکید بر بعد اقتصادی و تجاری در حوزه های داخلی و خارجی تجارت و سرمایه گذاری خلیج فارس جهت تقویت بنیاد علمی همایش، تلاش برای بالابردن سطح علمی همایش به صورت بین الملل و تشریک مسائل بیشتر در حوزه خلیج فارس و ایجاد نشریه بین المللی خلیج فارس.

در پايان مراسم نيز از كميته علمی و اعضای دبيرخانه‌ همایش با اهداي جوایز و لوح تقدير همايش ملي خليج هميشه فارس، با حضور رييس‌جهاد دانشگاهي و رييس مركز گردشگري علمي ـ فرهنگي جهاد دانشگاهي تجليل شد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi