بازدید دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ از روستای تاریخی ابیانه
شنبه 6 آذر 1389 بازدید: 2872

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران(ایستا)-فاطمه غمخوار مدیر اجرایی این طرح در واحد علم و فرهنگ گفت:دومین بازدید این دانشگاه به همت مرکز گردشگری معاونت فرهنگی وابسته به جهاد دانشگاهی بعنوان طرح میراث فرهنگی صورت گرفت.
وی افزود :دانشجویان به همراه دو تن از راهنمایان سازمان میراث فرهنگی در اردویی یک روزه از این روستا بازدید نمودند که اغلب آنها دانشجویان رشته های هنر بودند.
وی در ادامه گفت: در این پروژه دانشجویان با تاریخچه و پیشینه تاریخی روستا،مناطق مختلف آن از جمله مناطق باستانی و مذهبی روستا،سیره زندگی مردم بومی روستا آشنا شدند و همچنین در پایان از موزه تاریخی ابیانه نیز دیدن کردند.
وی خاصیت تاریخی و گردشگری این روستا را بسیار مهم فرض کرد تا جایی که اثرات منطقه ای آن را در شکوفایی اقتصاد آن مهم ارزیابی کرده و این روستا را از مهم ترین مناطق باستانی و گردشگری کشور دانست.
وی هدف از برگزاری این اردوها را تقویت روحیه خود باوری و شکوفایی هویت ملی دانست و آشنا نمودن دانشجویان را با پروژه های باستانی و مناطق گردشگری امری مهم تلقی کرد .

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi