بازدید دانشگاه صنعتی شریف از شرکت ایران خودرو
شنبه 6 آذر 1389 بازدید: 3100

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران (ایستا) – اولین اردوی علمی تحقیقاتی دانشگاه صنعتی شریف با بازدیداز کارخانه ایران خودرو به پایان رسید.خانم اصغری مدیر اجرایی این طرح در واحد صنعتی شریف با اعلام این خبر گفت:40 نفر از دانشجویان پس از هماهنگی های بعمل آمده با شرکت ایران خودرو از این کارخانه بازدید نمودند .
وی تصریح کرد:شرکت ایران خودرو (سهام عام)در سال 1341 با هدف تاسیس و اداره کارخانجات به منظور تولید و تهیه انواع خودرو ،قطعات مربوط به آنها ،فروش و صدور محصولات و...در تهران تاسیس شد و اینک با گذشت بیش از 45 سال از زمان تاسیس آن همچنان در زمینه طراحی و تولید خودروهای سواری،اتوبوس،مینی بوس به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو در کشور ،در راستای تامین نیازهای جامعه ، ورود به بازارهای جهانی،تعمیق ساخت،داخل کردن قطعات و در نهایت اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران به فعالیت خود ادامه می دهد.
وی آشنایی نخبگان علمی کشور با تایج علمی ملموس ایده خود باوری در صحنه اجرا و همچنین تقویت روحیه خودباوری دانشجویان را از اثرات ملی پروژه دانست.
وی همچنین اظهار داشت که این کارخانه به جهت رسیدن به خود کفایی و برخوردار بودن از نیروی انسانی ماهر و تکنولوژی و حدود 45 سال تجربه در تولید خودرو در کشور در بازارهای بین المللی رقابت می نماید که می توان آن را از اثرات مهم منطقه ای این پروژه دانست.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi