بازدید دانشجویان دانشگاه استان مرکزی از پژوهشكده ابن سينا
دوشنبه 7 مرداد 1392 بازدید: 3023

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي استان مركزي در ادامه ششمين مرحله از طرح ملی ایران مرز پر گهر وبا هدف تقويت روحيه خودباوري دانشجويان از پژوهشكده ابن سينا و کاخ موزه سعدآباد بازدید نمودند.

در این بازدید دانشجويان پس از حضور در سالن همايشهاي اين مركز ابتدا با توضیحات دوتن از اساتيد ومسئولين ومديران با اين مركز آشنا شدند، سپس از قسمتهاي مختلف آن بازديد نمودند.درادامه این برنامه دانشجویان از پژوهشكده بيوتكنولوژي توليد مثل، پژوهشكده آنتي بادي منوكلونال و پژوهشكده نانوبيوتكنولوژي بازديد نمودند.

پژوهشکده ابن سینا در سال 1377 در تهران تاسیس گردیده است. دستيابي به دانش فني در زمينه فعاليتهاي نوين زيستي ودستيابي به جايگاه قطب علمي در منطقه و ايجاد زمينه براي دريافت وارائه اطلاعات علمي با مراكز پزشكي در منطقه وبروز كردن آنها از اثرات منطقه ای پروژه  می باشند. همچنین انجام پروژه ها ي نوين علوم زيستي وپژوهشي در سطح ملي وبين المللي، توانايي ارائه خدمات به ساير مراكز و  برگزاري دوره هاي مختلف علوم زيستي از مهم ترین اثرات ملی این پروژه می باشد.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi