بازدید دانشجویان دانشگاه استان مرکزی از کارخانه آذراب و موزه چهارفصل اراک
دوشنبه 7 مرداد 1392 بازدید: 2839

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي استان مركزي در ادامه ششمين مرحله از طرح ملی ایران مرز پر گهر وبا هدف تقويت روحيه خودباوري دانشجويان از کارخانه آذراب و موزه چهارفصل اراک بازدید نمودند.

کارخانه آذراب اراک سال
1367در کیلومتر 5 جاده تهران تاسیس شده است. اشتغال زايي –طراحي وساخت ونصب نگهداري از پروژه هاي مختلف داخلي از جمله احداث نيروگاهها-كارخانجات سيمان –صنايع نفت وگاز از مهم ترین اثرات منطقه ای پروژه و استفاده از توانايي وتجربيات خود در عرصه بين المللي وجلوگيري از خروج ارز از كشور و همچنین ايجاد زمينه براي ارائه طرحهاي ملي وطرحهاي بومي از مهم ترین  اثرات ملي پروژه می باشد.

در این بازدید دانشجويان با حضور در سالن همايش اين شركت ابتدا از توانمندي اين شركت بصورت تصويري آْشنا شدند، سپس با همراهي يكي از مهندسين توليد از قسمتهاي مختلف كارخانه بازديد نمودند.گارگاه ساخت تجهيزات نيروگاهي، گارگاه ساخت تجهيزات كارخانه سيمان وصنايع نفت وگاز وپتروشيمي ونيروگاههاي برق آبي از جمله قسمتهايي بود كه دانشجويان از نزديك با فعاليت آن آشنا شدند.


مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi