بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از پروژه های ملی کشور
چهار شنبه 9 مرداد 1392 بازدید: 2960

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ایستا) به دنبال برگزاری سلسله اردوهای علمی-فرهنگی دانشجویان در قالب ششمین دوره "طرح ملی ایران مرز پرگهر" دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از اماکن صنعتی کشور بازدید کردند.

 

دانشجویان رشته های تخصصی در قالب بازدید از میراث ملی از شرکت مهندسی هوافضای فجرآشیان، شرکت صنایع ریلی ایران خودرو، مجتمع پتروشیمی ماهشهر، شرکت مدیریت نیروگاهی مپنا و شرکت فرآورده های گوشتی تهران (سولیکو) بازدید کردند.

در تمامی بازدیدها اساتید و کارشناسان مربوط به هر حوزه حضور داشتند که طی آن دانشجویان از نزدیک با بخشهای مختلف مراکز آشنا و از توضیحات و راهنمایی های کارشناسان بهره مند گردیدند.

ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه با تکیه بر توان متخصصین داخلی، حفظ هویت ملی و ارزش های به جای مانده از پیشینیان، معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی کشور در قالب اردوهای ایران مرز پرگهر در جهت رشد فکری و فرهنگی قشر تحصیلکرده علی الخصوص دانشجویان و دانشگاهیان، تعامل و ارتباط نزدیک میان دانشجویان و دانشگاهیان با مراکز صنعتی، اقتصادی، تحقیقاتی و علمی کشور، زمینه سازی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و تجلی بخشیدن به اراده و عزم راسخ «ما می توانیم»، تقویت روحیه خودباوری، آگاهی یافتن از تلاش‌های بزرگ علمی کشور و نیز شناخت میراث فرهنگی و تاریخی و جاذبه های گردشگری کشور را می توان از مهم ترین اهداف این طرح برشمرد.

خاطرنشان می گردد: طی برگزاری اردوها دانشجویان در مسابقات خاطره نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، شعر و گزارش علمی شرکت نمودند که به برگزیدگان طرح جوایزی اهدا خواهد شد.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi