حضور نخبگان در برنامه های مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران
چهار شنبه 4 آذر 1394 بازدید: 3027

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، صبح امروز نشست هماهنگی با حضور اعضای ستاد اجرایی سازی سند راهبردی نخبگان و مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران به منظور گسترش همکاریهای دو جانبه صورت پذیرفت.
این نشست، نظر به تاکید مقام معظم رهبری در استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت های علمی نخبگان در راستای توسعه کشور و لزوم حرکت انقلابی در مسیر موانع و مشکلات تولید دانش و جنبش نرم افزاری بین بنیاد ملی نخبگان و مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران برگزار گردید.
هدف از این نشست آشناسازی اجتماع نخبگانی با جاذبه های طبیعی، زیارتی، فرهنگی و اجتماعی کشور به منظور ارتقای خودآگاهی ملی و حس دلبستگی به میهن و همچنین افزایش آگاهی از خدمات متقابل اسلام و ایران با تاکید بر جایگاه بی بدیل اسلام در شکل دهی به هویت ایرانی و ارتقای تمدن ایرانی بود.
اعضای حاضر در این نشست گسترش گردشگری علمی- فرهنگی با تاکید بر اردوهای علمی- پژوهشی با رویکرد مهارت-محور را برای نخبگان کشور مورد تاکید قرار دادند.
خاطر نشان می گردد که استعدادهای برتر دانشگاه ها، رتبه های نخست دانشگاه ها، برندگان المپیادها، مخترعان و همچنین اساتید ممتاز، نخبگان کشور را تشکیل می دهند که قرار است طی مذاکرات بعمل آمده بین این دو مرکز، تسهیلات و امکانات گردشگری جهت توانمندسازی هر چه بیشتر این قشر فراهم گردد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi