اولین اردوی ایران مرز پر گهر ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر ده استان جنوبی
سه شنبه 17 آذر 1394 بازدید: 3181


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران(istta) – منوچهر جهانیان رئیس مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران و دبیر کمیته گردشگری دانشجویی با اعلام این خبر گفت :200 نفر از دانشجویان فرزندان شاهد و ایثارگر در اردویی چهارروزه از مجموعه های تاریخی ،فرهنگی و جاذبه های گردشگری استان فارس از جمله دروازه قرآن،شاهچراغ،آرامگاه سعدی،باغ عفیف آبادو... و همچنین فازهای 9و 10 عسلویه و پتروشیمی فارس بازدید می نمایند .
دبیر کمیته گردشگری افزود اردوهای علمی - فرهنگی در راستای تخصصی کردن بازدید ها با برنامه های فرهنگی از جمله مسابقه کتابخوانی ، گزارشات علمی ، مسابقات فیلم و عکس همراه می باشد .
وی خاطر نشان کرد اردوها ی ایران مرز پر گهر درقالب اردوی علمی – فرهنگی و به منظور شناخت مواریث تمدن میراث فرهنگی و همچنین بازدید از توانمندیهای ایران اسلامی که توسط مهندسین ایرانی بعد از انقلاب به بهره برداری رسیده است برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این اردو را تقویت روحیه خود باوری و تحقق شعار " ما می توانیم " دانست و در پایان اظهار داشت این اردو توسط مرکز گردشگری با همکاری معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید تا فرزندان انقلاب اسلامی خصوصا فرزندان شاهد و ایثار گر این سرمایه های پرگهر انقلاب سرافرازمان از نزدیک با دستاوردهای ملی و فرهنگی پیشینیان خود آشنا شوند .
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi