به مناسبت هفته کرامت؛
یکشنبه 13 دی 1394 بازدید: 3036

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، گروه دوچرخه‌سواران گردشگر در مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی کشور که از روز 29 شهریور ماه از حرم مطهر حضرت معصومه حرکت کرده بودند، روز گذشته به مشهد رسیدند و مورد استقبال مردم و مسوولان استان قرار گرفتند.
این گروه متشکل از پنج تن از دانشجویان سراسر کشور هستند.دوچرخه سواران با پیمودن مسیر 1000 کیلومتری قم به مشهد از شهرهای گرمسار، دامغان، سمنان، شاهرود و نیشابور گذشتند و ظهر امروز پنج شنبه و در شب میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس وارد شدند.
 این گروه در دهه کرامت با عنوان رایحه کرامت حرکت خود را همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) از قم آغاز کرده و روز ولادت امام رضا(ع) پس از رسیدن به مشهد مقدس به این سفر خود پایان می‌دهند.
این گروه متشکل از آقایان علی بختیاری، میثم نیک‌پور، سعید هداوند خانی، سید سجاد بحرینی، مجتبی هداوند بود که از دانشگاه‌های اصفهان و تهران در این برنامه معنوی شرکت کرده‌اند.
این گروه حامل پرچم مقدس بارگاه حضرت حضرت معصومه (س) در قم هستند که در روز میلاد امام رضا(ع) با حضور در حرم مطهر رضوی این پرچم به مسوولان آستان قدس تحویل داده می‌شود.
 این گروه به‌منظور آشنایی دانشجویان با آثار فرهنگی و تاریخی، توسعه فرهنگ گردشگری، حفاظت از محیط زیست، رساندن فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی به جهان در سال گذشته تشکیل شده است.
 

گالری تصاویر
337
347
373
385
8668
8671
8676
8670
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi