سئو سایت گردشگری
سه شنبه 17 فروردین 1395 بازدید: 2899

SEO چیست؟
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند .سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

اهداف SEO :
•    در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
•    باعث ایجاد برند می شود.
•    باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
•    باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
•    باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
•    بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئوسایت گردشگری چیست؟
طراحی سایت گردشگری یکی از راهکار های حضور در دنیای اینترنت و جذب بازدیدکننگان و مشتریان جدید در کنار حفظ مشتریان سابق می باشد.این سایت به عنوان شناسنامه ی اینترنتی شرکت وکسب و کار ما بوده و امکانات و ویژگی های جدیدی را در اختیار ما قرار می دهد. ولی امروزه تقریبا اغلب شرکت های گردشگری و مسافرتی سایت اختصاصی خود را دارند و با توجه به میزان مشتریانی که از طریق فضای مجازی و اینترنت کسب می کنند رقابت زیادی درمیان آن ها و جود دارد، پس راه حل چیست؟
چگونه می توان با وجود رقیبان زیاد، در رتبه های نخست موتور های جستجو قرار گرفت؟
سئو سایت گردشگری چه تاثیری بر روند کسب و کار ما خواهد گذاشت؟
بعد از سئو سایت چگونه می توان رتبه ی بدست آمده در نتایج جستجو را حفظ کرد؟

سئو سایت گردشگری و راهکار های موجود:
سئو سایت گردشگری تکنیکی است که با استفاده از آن سایت شما در کلمات کلیدی خاصی که برای شما و کسب و کارتان اهمیت دارد ، در نتایج ابتدایی جستجو ها به نمایش درآمده و از این طریق موتور های جستجو به عنوان یک سایت منبع و مرجع برای کاربران تبدیل به تبلیغ کننده و بازاریاب سایت شما خواهند شد. و سایت شما از این طریق بازدید کننیگان و مشتریان جدیدی را وارد سایت خود کرده و نرخ تبدیل سایت (میزان تبدیل بازدید کننده سایت به مشتریان)خود را افزایش دهید. از آنجایی که اکثر مشتریان سایت گردشگری از طریق سایت های اینترنتی و جستجو در اینترنت جذب می شوند، سئو سایت گردشگری اهمیت زیادی پیدا کرده و به یکی از ملزومات پس از طراحی سایت گردشگری  تبدیل شده است.

طراحی سایت ریسپانسیو
یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت گردشگری باید به آن توجه کرد ، طراحی سایت ریسپانسیو می باشد. طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل) این امکان را به سایت شما می دهد تا بازدید کنندگان سایت شما به راحتی و با استفاده از تلفن همراه و تبلت خود وارد سایت شده و به راحتی فعالیت های خود را انجام دهند. این نکته علاوه بر کاربرپسند کردن سایت شما، باعث محبوبیت آن نزد موتورهای جستجونیز می شود.

طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه
یکی از ارزانترین و راحت ترین راه های حضور در بازار های جهانی و معرفی شرکت و خدمات خود  ،طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه می باشد و از آنجایی که مشتریان طراحی سایت گردشگری از کشور های مختلفی می باشند لذا این امر به یکی از ملزومات در طراحی سایت گردشگری تبدیل شده است و شما با طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه می توانید کسب و کار خود را بین المللی کنید.

طراحی سایت بر اساس سئو
طراحی سایت بر اساس سئو و استفاده از استاندارد های طراحی سایت، در هنگام ساخت سایت این مزیت را به ما می دهد تا سایت با الگوریتم موتور های جستجو سازگار بوده و این موتور ها راحت تر مطالب و محتوای آن را شناسایی کرده و در ادامه با صرف زمان و هزینه ی پایین سئو سایت ممکن می شود و سایت ما در نتایج ابتدایی جستجو ها قرار می گیرد.

تحولات جهانی در کاربران اینترنت و SEOگردشگری
بررسی‌های انجام شده درسطح بین‌المللی نشان از تحولات گسترده در میان کاربران جهانی اینترنت و اثر مستقیم آن بر SEO صنعت گردشگری و سفر داشته است.
برخلاف دهه‌ی گذشته بیشتر کاربران اینترنت در سراسر جهان غیر انگلیسی زبان هستند که 70 درصد از کل کاربران جهان را شامل می‌شود. این مسئله بر SEO صنعت گردشگری و سفر اثر مستقیم داشته است.
علاوه براین حدود 98 درصد ازکل کاربران جهان برای استفاده از سرویس‌های ویژه برای جستجو یا استفاده از خدمات مرتبط با کسب و کاروتوسعه صنعت گردشگری از زبان‌های بومی خود استفاده می‌کنند. این تغییرات سبب ایجاد تحول در بازاریابی و بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر یا اصطلاحا SEO - در صنعت گردشگری شده است.
این تغییرات عمدتا به شکل گیری SEO بین‌المللی یا SEO چند زبانه درصنعت گردشگری و سفر انجامیده که بخش کاملا پیچیده‌ای ازمجموع فعالیتهای جاری در حوزه بازاریابی درانواع مختلف کسب و کار و تجارت است. این تغییرات دربخش گردشگری و سفر ومقصدهای توریستی نیز منافعی گسترده در پی داشته است.
امروزه مراجعه به روزنامه‌ها برای یافتن آژانس گردشگری یا مسافرتی جای خود را به جستجوهای اینترنتی و وب سایت‌های الکترونیکی داده است. تجربه و آمار نشان داده است که مردم بیش از پیش برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب و خرید کالا یا خدماتی که لازم نیست در محل فروشنده حاضر شوند، به جستجوی اینترنتی روی آورده اند. هم اکنون حجم بالایی از خریدهای اینترنتی به اینگونه خدمات و کالاها اختصاص دارد. همچنین از طرفی، سفر و یا خدماتی که در مقصد تحویل داده می‌شود به هیچ عنوان در محل فروشنده (آژانس) مزایایی را برای خریدار به دنبال ندارد و این مهم باعث می‌شود تا این نوع از کسب و کار نسبت به کالا و خدمات دیگر از جذابیت بیشتری برای خریدهای الکترونیکی برخوردار باشد. چرا که حضور یا عدم حضور شما برای خرید خدمات مسافرتی همانند رزرو هتل، خرید بلیط قطار، اتوبوس و یا تورهای طبیعتگردی کاملاْ غیر ضروری است.
از دیگر سو با افزایش سفرهای بین المللی و توسعه سفرهای برون مرزی؛ اکنون ارایه سایت های گردشگری برای تامین خدمات مسافرتی از مهم ترین اجزا درسیاست های استراتژیک بازاریابی در این صنعت مبدل شده است. این مسئله به افزایش فعالیت های چند زبانه در بخش بهینه سازی موتورهای جستجو فعال در صنعت گردشگری ومسافرت انجامیده است.
بنابراین دیگر مهم نیست که هدف شما دربازاریابی اینترنتی معرفی و افزایش سهمتان در یک مقصد گردشگری باشد یا توسعه و راه اندازی کسب و کار گردشگری دریک منطقه بزرگ، درهرحال بخش مهمی از کار شرکت‌های بین‌المللی فعال در بخش SEO طراحی و تنظیم استراتژی‌های اجرایی در کمپین‌های SEO به چندین زبان است.
این فعالیت‌ها در شبکه ای گسترده فعالان کسب و کار گردشگری را چه دربخش کمپین‌های تبلیغاتی و چه ارایه سرویس‌های آنلاین حمایت می‌کنند. ارایه اطلاعات و خدمات مورد نیاز به مشتریان به زبان‌های مختلف روسی ، آلمانی و چینی و ارایه پیشرفته‌ترین روش‌های ارتباط آنلاین درصنعت گردشگری و سفر در منطقه‌ای مشخص که آن زبان‌ها درآن جا برد دارد، بخشی از فعالیت‌های جاری درزمینه SEO چند زبانه درسطح بین‌المللی است.
افزون براین تامین امکانات ویژه برای ترجمه، بهینه سازی و توزیع یا انتشار اخبار دربازارهای گردشگری درمنطقه مورد نظر، بخش دیگری از تغییرات جاری دراین زمینه است.
با توجه به اهمیت محلی سازی یا بومی سازی بازارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی که نقش مهمی در کسب بهره وری برای پیشبرد فعالیت‌ها و بازار گردشگری در مقصدهای گردشگری ویا توسعه کسب و کارسفر دارد، راهکارهای بین‌المللی درزمینه SEO برای یک مقصد گردشگری گاه 10 زبان را پوشش می‌دهد.

گردآوری: ایستا
برگرفته از:
www.chn.ir
www.seokar.com

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi