هتل‌های ایران بهتر از پاریس شده است
سه شنبه 27 مهر 1395 بازدید: 1889

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA) به نقل از « تسنیم»، کرمانی - رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی کشور در مراسم معرفی و رونمایی دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران (18 تا 21 بهمن) با اشاره به آشنایی خود با این نمایشگاه به قدمت دو دهه اظهار داشت: خریداران داخلی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و توسعه گردشگری داخلی معرفی می‌شود ولی باید در دوره‌های آینده باید به مردم کشورهای دیگر این نمایشگاه را بیشتر و بهترمعرفی کنیم.
کرمانی ادامه داد: ما باید به دنبال خریداران خارجی در حوزه گردشگری کشورمان باشیم به هر حال برگزاری چنین نمایشگاه‌های بسیار در مقوله جامعه باز تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی کشور تصریح کرد: نمایشگاه‌های گردشگری خارجی به سمت رویه علمی پیش رفتند که ما نیز باید به این سمت پیش رویم، زیرا ما از نظر امکانات گردشگری در منطقه اگر بیشتر نداشته باشیم کمتر نیست و نباید دنبال ظرف‌سنجی باشیم، زیرا هیچ بازاری بدون نقص نیست.
کرمانی با اشاره به پتانسیل فرهنگ ایران و جوانان ایرانی که گردشگران خارجی را راهنمایی و مدیریت می‌کنند، عنوان کرد: مدعی هستیم که هتل‌های ما از پاریس بهتر شده است و در اروپا نقطه ضعف‌های بسیاری در حوزه گردشگری شاهد هستیم ولی در حوزه حمل و نقل چند سالی عقب هستیم.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی کشور خاطرنشان کرد: ایران دارای 12 فصل است و نباید در چند فصل؛ سفر به ایران را خلاصه کرد و ما نیز باید بهتر کشورمان را به دنیا معرفی کنیم، به هر حال ایران در منطقه 100 درصد امن است و حتی خارجی‌ها در ایران شب‌ها به گردش می‌روند، بنابراین نکات مثبت گردشگری ایران بیشتر از نقاط منفی است.
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi