انتشار شماره ششم فصلنامه مطالعات فرهنگی - سیاسی خلیج فارس
سه شنبه 17 اسفند 1395 بازدید: 966

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ، این فصلنامه كه با مجوز معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر مي شود، در شماره ششم خود نيز مقالاتي در خصوص  مباحث مربوط به فرهنگ و سیاست در گستره خلیج فارس را به معرض ديد علاقه مندان قرار داده است.
بررسی تأثیر حضور امنیتی آمریکا و چین در حوزه ژئوپلیتیک خلیج فارس بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، بررسی و تحلیل بازارهای گردشگری شهرهای ساحلی خلیج فارس، تحليل سياست خارجي پهلوي دوم در جدایی بحرين از ایران بر اساس مدل نظری جمیزروزنا، خلیج فارس و رقابت قدرت‌های بزرگ، مديريت منابع زيست‌محيطي منطقه خليج فارس در جهت توسعه پايدار با تأكيد برجنگل‌هاي مانگرو، جايگاه گردشگري مذهبي در ايجاد همگرايي در منطقه خليج فارس و چالش‌های استراتژیک میان ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس نمودی از بازیابی رقابت ایران و عربستان؛ راه حلی اقتصادی، عناوین هفت مقاله این شماره فصلنامه هستند.

این شماره از فصلنامه به صاحب امتیازی جهاد دانشگاهی، مدیرمسئولی رحيم يعقوب زاده و سردبیری دکتر سعید پورعلی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi