دیدار رئیس مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران با حضرت آیت الله العظمی جناب آقای دکتر بطحایی گلپایگانی
یکشنبه 1 مرداد 1396 بازدید: 3003

به گزارش روابط عمومی - مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، در دیدار با حضرت آیت الله بطحایی گلپایگانی مرجع عالیقدر و نماینده محترم تهران در مجلس خبرگان صورت گرفت در ابتدا  رحیم یعقوب زاده گزارشی از یازده دوره همایش علمی- فرهنگی خلیج  فارس ارائه کرد و در ادامه آیت الله العظمی بطحایی گلپایگانی رهنمودهای ویژه ای در خصوص این همایش ارائه کردند.
ایشان اظهار داشتند؛ در قرآن بارها در خصوص سفر و گردشگری اشاره شده است. گردشگری علاوه بر شناخت جهان خلقت، عامل تبادل و تعامل انسان ها و فرهنگ ها است.
ایشان افزودند؛ دفاع از مملکت و وطن در نهاد هر بشر است و لذا باید از نام خلیج فارس دفاع کنیم و برگزاری همایش علمی- فرهنگی خلیج فارس تثبیت نام خلیج فارس است. ما حق داریم از وطن و کیانمان دفاع کنیم و گاهی از طریق علم و دانش و در قالب برگزاری چنین همایش هایی این دفاع صورت می گیرد. ایشان به برگزارکنندگان همایش تأکید کردند؛ مقالات باید مستند و علمی باشد و به ویژه وقتی از زبان صاحب نظران خارجی از نام خلیج فارس دفاع شود در عرصه بین المللی بیشتر مورد پذیرش قرار می گیرد.

در این دیدار جمعی از اعضای دبیرخانه دوازدهمین همایش ملی و نخستین کنفرانس بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس که توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران در پاییز 1396 برگزار می شود نیز حضور داشتند.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi