برگزاري دهمین جلسه شورای مرکزی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران
یکشنبه 2 مهر 1396 بازدید: 989

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران(Istta)، در این جلسه ابتدا دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و نائب‌رئيس شورا ضمن سپاسگزاری از حضور اعضاء و تشریح دستور جلسه با اشاره به تدوين چشم‌انداز، اهداف و برنامه هاي ششم سازمان ها و مراكز تخصصي حوزه فرهنگي و اهداف و برنامه‌های مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران خواستار اعلام نظر اعضاء در خصوص اهداف این مرکز شد.
در ادامه دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس شورای مرکزی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران ضمن تأکید بر اهداف و وظایف مندرج در اساسنامه مرکز به ضرورت برندشدن برنامه‌های مرکز گردشگری از جمله طرح‌های ایران، مرز پرگهر و ایران جهانی و جهان ایرانی، و تعمیم این برنامه‌ها علاوه بر دانشجویان به خانواده‌ها  تأكيد كرد.
ایشان با اشاره به برخی از آسیب‌های موجود در تورهای گردشگری که در سطح جامعه برگزار می‌شود، افزود: از آنجایی‌که ما نگران برخی مباحث و مسائل فرهنگی هستیم لذا انتظار است تا با ملاحظه یک الگوی مناسب و متناسب با معیارهای ارزشی، فرهنگی و علمی برنامه‌های گردشگری منسجم ذیل یک برند واحد برای دانشجویان و خانواده‌ها اجرا کنیم.
رئیس جهاد دانشگاهی در پایان وحدت رویه و هماهنگی بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی در ابعاد آموزشی، پژوهشی، ترویجی و نیز رفاه کارکنان را در جهت ارائه خدمات گردشگری خواستار شدند.
سپس رحيم يعقوب زاده رئيس مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران و دبير شورا،  گزارشی از برنامه‌های اجرا شده و آتی مرکز و نیز طرح‌های جدیدی که برای دانشجویان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده را ارائه کرده و و توضيحاتي را در خصوص شیوه، ابعاد و عرصه همكاري اين مركز با سازمان ها و متوليان حوزه گردشگري ارائه داد.
دکترسیدسعید هاشمی، دكتر سيدعلي اكبر هاشمي راد و دکتر منوچهر جهانیان از اعضاي ديگر اين شورا با اشاره به نسخه‌های رایج پکیج‌های گردشگری مرسوم و روش‌هایی که طبق الگوهای جهانی و بومی در مدیریت مقاصد و تورهای گردشگری اعمال می‌شود، پيشنهاداتي را جهت عمق‌بخشي و گسترش بيشتر طرح ملي ايران مرز پرگهر و سایر طرح‌های مرکز گردشگری مطرح كردند.

در ادامه مقرر گرديد تا چشم‌انداز، اهداف و برنامه هاي ششم مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران در کمیته‌ای مجزا به بحث گذاشته شود.

لازم به ذكر است بررسي‌ و تصويب‌ برنامه‌ سالانه‌ مركز، تدوين‌ و تصويب‌ آيين‌نامه‌هاي‌ مورد نياز و نظارت‌ بر عملكرد اجرايي‌ و اداري‌ مركز از جمله وظايف پيش‌بيني شده شوراي مركزي مركز گردشگري علمي – فرهنكي دانشجويان ايران مي‌باشد.



 

گالری تصاویر
1
2
2
3
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi