رئیس موسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری:
یکشنبه 2 مهر 1396 بازدید: 1010

 
«مهر» آمد، با صفای پاییزی‌اش، با قیل‌و‌قال شادمانی کودکان و نوجوانان در مدرسه و جوانان در دانشگاه، در طَبَق زرین برگ‌های زیبای پاییزی و دمیدن شادی و صفا و تراوش نیرو و انگیزه کار بیشتر و بهتر در کالبد و روان همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت، از کودکستان تا دانشگاه‌های تخصصی، و رخنه زیبای آن در درون هر خانه‌ای که به نحوی با مشاهده کودکان و جوانان با بوی تازگی آمیخته به عطر برگ‌های پاییزی غلطیده بر خاک، به وجدی با عمق بوی خوش زندگی را می‌رساند.

اما این «مهر»، همراه دستاوردهای دیگری هم هست، دیری نیست که از هیاهوی انتخابات و استقرار دولت دوازدهم گذر کرده‌ایم و تغییرات، تحولات و طرح‌هایی که روی کاغذ مانده، با آدم‌های شریف و خدمتگزار در تمام سازمان‌ها و نهادها هنوز جریان دارد، رفتارهای تازه، ایده‌های نو را در سازمان متبوع خودمان، به‌ویژه در محیط‌های آموزشی شاهد هستیم؛ خرسندیم که مؤسسه آموزش عالی سازمان، دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از حلقه‌های اصلی این آرمان‌های ترسیم شده هستند، به‌ویژه، مهر امسال که رهبر معظم انقلاب آن را با شعار «تولید و اشتغال» پیش روی همه ما اهل آموزش گذاشته است.

 امید داریم سال تحصیلی جدید بر همه مراکز آموزش عالی علمی‌کاربردی تحت پوشش و نظارت با گام‌های خوش و مبارک جوانان ورودی جدید و قدیم، استادان و مدرسان فرهیخته و سخت‌کوش، رؤسا و سرپرستان مراکز آموزشی و کارکنان خجسته و مبارک باشد.

 بی‌شک توان همه دست‌اندرکاران مؤسسه آموزش عالی سازمان در پیشبرد هدف‌های تدوین شده، در گرو حرکت مغزها و دست‌های نیرومند و جوان دانشجویان است.  آغاز مهری دیگر بر همه مبارک.

 *رئیس موسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi