پرفسور پرویز کردوانی چهره ماندگار علمی کشور در مراسم اختتامیه دوزادهمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر:
سه شنبه 8 اسفند 1396 بازدید: 780


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، پرفسور پرویز کردوانی چهره ماندگار علمی کشور که یکشنبه ۶ اسفند ماه در آیین اختتامیه دوازدهمین طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»  به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه من عاشق سفر هستم و همواره در طول دوران تدریس در دانشگاه‌ها دانشجویان را برای مشارکت در اردوهای علمی تشویق می‌کردم، بر این مسئله که نباید اردوهای دانشجویی صرفا یک تفریح و دور همی چند روزه باشد تاکید کرد و مطالعه پیش از سفر و دانستن زبان برای رفتن به سفرهای خارجی را لازم دانست.

وی دقت و درک بر روی محیط پیرامون در سفر را نکته حائر اهمیتی خواند و بر این مسئله تاکید کرد که این محیط پیرامون برای ما درس‌ها و نکاتی دارد که توجه به آنها می‌تواند باعث پرورش فکری و علمی افراد شود، وی در ادامه گفت: دانشجو از زمانی که از مدرسه فارغ التحصیل می‌شود و وارد دانشگاه می‌شود، مسئول پرورش خود است و واژه پرورش که در دوران مدرسه همراه آموزش بوده، به عهده خود اوست و باید برای این بخش کاری انجام دهد. به دانشجویانم می‌گویم روز دانشجو و شب دانش‌آموز باشید.
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi