عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه دوزادهمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر:
سه شنبه 8 اسفند 1396 بازدید: 183


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان که یکشنبه ۶ اسفند ماه در آیین اختتامیه دوازدهمین طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» به سخنرانی پرداخت بر مسئله پختگی در سفرهای دانشجویی تاکید و عنوان کرد: پختگی در سفر اتفاق می‌افتد، شرایطی در سفر وجود دارد که در هیچ موقعیت دیگری انسان آن را تجربه نخواهد کرد و هیچ موقع وجود ندارد.

وی با بیان این مسئله که امروزه بسیاری از سفرها مجازی شده‌اند و طبق آمار این مسئله در میان دختران دو برابر پسران است، افزود: آموخته‌های بسیاری در سفرها وجود دارد که این آموخته‌ها در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که خود در معرض این تجربه‌ها خواهند بود و این آموخته‌ها به کار آنها می‌آید. ما برای افزایش این تجربه‌ها و اندوخته‌ها باید از گروه‌های حامی گردشگری حمایت کنیم.


 


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi