رحیم یعقوب زاده در همایش نقش مهمانپذیری و هتل‌ها در صنعت گردشگری اصفهان: در موضوع گردشگری و هتل داری آموزش را فراموش کرده ایم در حالی که این صنعت نیازمند آموزش های متعدد و به روز است.
دوشنبه 8 مرداد 1397 بازدید: 296

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، در این همایش رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران، اظهار کرد: در موضوع گردشگری و هتل داری آموزش را فراموش کرده ایم در حالی که این صنعت نیازمند آموزش های متعدد و به روز است.

وی افزود: من مطمئن هستم که ظرفیت تحصیلی ما نسبت به کشور ترکیه بسیار بالاتر است، اما سوال اینجاست که چرا ما از این ظرفیت استفاده نمی کنیم اما آنها با تعداد کمتر صندلی دانشگاهی بسیار جلوتر هستند.

رییس مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر فعالیت های آموزشی خود در زمینه گردشگری، تاکنون ۴۰۰ بازدید نیز در سراسر کشور برگزار کرده و به صورت عملیاتی به حوزه گردشگری ورود پیدا کرده است.

یعقوب زاده خاطرنشان کرد: همچنین برنامه داریم تا از دانشجویان کشورهای خارجی دعوت کنیم تا در بازدیدها شرکت کنند و در این رابطه با سفرای برخی از کشورها در ایران مذاکره کرده ایم.
 

گالری تصاویر
1
2
4
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi