به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و مرکز گردشگری نقش جهان جهاددانشگاهی اصفهان برگزار شد: چهارمین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی دانشگاه‌های کشور
شنبه 27 بهمن 1397 بازدید: 264

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، چهارمین گردهمایی منطقه ای گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی دانشگاه‌های کشور توسط مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری مرکز گردشگری نقش جهان اصفهان با محوریت استان‌های تهران، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری با موضوع «گردشگری در عصر تحول دیجیتال» چهارشنبه مورخ 24 بهمن 1397 در محل سالن اجتماعات شهرداری اصفهان برگزار شد.
در این گردهمایی که با حضور آقای مراثی ریاست جهاددانشگاهی اصفهان، مسئولین استانی و جمعی از دبیران و اعضای کانون های مرتبط ازجمله کانون گردشگری دانشگاه تهران، کانون نجف آباد اصفهان، کانون محیط زیست دانشگاه شهیدبهشتی، مرکز تحقیقات گردشگری، کانون محیط زیست دانشگاه الزهرا، خانه گردشگری دانشگاه تهران، کانون گردشگری دانشگاه سمنان، کانون گردشگری دانشگاه تربیت مدرس، کانون هتلداری دانشگاه آزاد تهران غرب و .... برگزار شد ، سخنرانان با موضوعیت "گردشگری در عصر تحول دیجیتال" به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان اعضای کانون ها و تشکلات دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی به پرسش و پاسخ و ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که مقرر شد تمامی ایده ها و نظرات جمع بندی و در قالب یک کتابچه یا آیین نامه مدون و منتشر شود تا مسئولان هم از این دیدگاه‌‍‌ها بهره‌مند شوند.
در پایان نیز شرکت کنندگان از موسیقی موسیقی اصفهان و میدان نقش جهان اصفهان دیدن کردند.

 

گالری تصاویر
1
2
3
4
5
6
7
8
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi