آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار شد
شنبه 11 اسفند 1397 بازدید: 1306

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران گفت: صبح دیروز مورخ 10 اسفند 97 آزمون دوره‌های کوتاه مدت گردشگری شامل مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و راهنمایان زمین گردشگری در 28 استان به طور همزمان با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی برگزار شد.


وی گفت: در این دوره، 4747 نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده بودند که بیشترین آمار ثبت نامی مربوط به تهران به تعداد 1305 نفر و کمترین داوطلبان مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد 19 نفر بود.

رییس مرکز همچنین افزود: این آزمون جامع در دو نوبت ساعات ۸ صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و 10:30 برای داوطلبان راهنمایان گردشگری، طبیعت گردی و زمین‌گردشگری برگزار شد.

وی هدف از برگزاری دورهای آموزشی و آزمون جامع را تربیت نیروی تخصصی در امر گردشگری عنوان کرد و گفت توجه به تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآند یکی از ارکان اصلی دستیابی به توسعه پایدار در صنعت گردشگری به حساب می آید.

گفتنی است، این آزمون در واحدهای آموزشی جهاددانشگاهی سراسر کشور با حضور معاونان گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانها، مسوولان آموزش و حراست سازمان میراث فرهنگی، مسوول حراست جهاددانشگاهی و دیگر مسوولان و ناظران استانی به نمایندگی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار شد.

 
 

گالری تصاویر
1
2
3
4
5
6
7
5
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi