آرشیو همایش ملی تأثیر هدفمندی یارانه ها بر توسعه صنعت گردشگری کشور
همايش ملی تأثير هدفمندی يارانه‌ها بر توسعه صنعت گردشگري كشور 15 دیماه سالجاری در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی به پایان رسید.
یکشنبه 21 آذر 1389
به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران (ایستا) – اهم نتایج و دستاوردهای اولین همایش علمی تاثیر هدفمندی یارانه ها بر توسعه صنعت گردشگری کشور به شرح زیر می باشد:
سه شنبه 21 دی 1389
دکتر ایمانی در همایش تاثیر هدفمندکردن یارانه ها بر توسعه گردشگری کشور گفت: با توجه به اهمیت گردشگری به عنوان یک فعالیت گسترده و نقش اساسی آن در توسعه محلی و منطقه ای و وجود ویژگی‌های متمایز این بخش با سایر بخش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی، لزوم توجه مسئولان و برنامه‌ریزان کشور به این بخش احساس می‌شود‌.
شنبه 18 دی 1389
هدفمند سازی یارانه‏ ها در توسعه بنگاه‏های تخصصی و تنظیم بازار گردشگری داخلی در درازمدت تاثیرگذار است.
شنبه 18 دی 1389
فرجی مولائی در همایش تاثیر هدفمندی یارانه ها بر توسعه صنعت گردشگری کشور گفت: نتایج نشان می دهد که بین دو پدیده هدفمند سازی و تقاضای گردشگری همبستگی بالایی بوده و اثرات قابل درک آن به صورت کاهش تقاضا عمل می کند.
شنبه 18 دی 1389
دبیر همایش تاثیر هدفمندکردن یارانه ها بر توسعه صنعت گردشگری کشور گفت: ارزان سازی سفر و انتقال سفر و مدیریت آن در همه نقاط و مناطق مختلف کشور و ... طرح هدفمندی یارانه ها بر توسعه صنعت گردشگری کشور تاثیر مثبتی خواهد داشت.
چهار شنبه 15 دی 1389
صبح امروز همایش تأثیر هدفمند کردن یارانه ها بر توسعه صنعت گردشگری کشور با حضور جمعی از اساتید حوزه گردشگری و مسئولین دولتی و فعالان بخش خصوصی در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی برگزار گردید.
چهار شنبه 15 دی 1389
به دلیل استقبال گسترده علاقمندان، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی "تأثیر هدفمند کردن یارانه ها بر توسعه صنعت گردشگری کشور" تمدید شد.
یکشنبه 28 آذر 1389
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران همایش ملی تأثیر هدفمند کردن یارانه ها بر صنعت گردشگری کشور را با رویکردی علمی و تخصصی برگزار می نماید.
یکشنبه 21 آذر 1389
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi